Nieuwe activiteitencommissie

Tijdens het seizoen 2015-2016 hebben een drietal enthousiaste karateka’s aangeboden een aantal activiteiten te willen organiseren. Dit is het afgelopen seizoen kleinschalig gebeurd met een kata stage in Bergambacht maar komend seizoen zal de activiteitencommissie groots uitpakken.
Voor het komend jaar staan er maar liefst 5 evenementen gepland die op verschillende plaatsen in het land zullen plaats vinden. De exacte tijden en locaties zullen zo spoedig mogelijk bekend gemaakt worden maar de volgende data kunt u alvast in uw agenda of in de agenda van de sportschool / vereniging zetten:

22 oktober 2016 Kata & kumite wedstrijden
19 november 2016 MMA stage
18 maart 2017 Kata & kumite wedstrijden
20 mei 2017 Kobutan stage (v.a. 12 jaar)
1 juli 2017 Slot toernooi

De organisatie van deze evenementen ligt in handen van Onno Kan, Aart van Marle en Samantha de Been. Met veel enthousiasme hebben zij dit programma samengesteld.
Tot slot hoopt onze vernieuwde activiteitencommissie u en/of uw leden op één maar liever nog op alle van deze data te mogen verwelkomen.