Bijzondere promotie Pieter Zeilmans

Tijdens de dan-examens van 16 april jongstleden heeft Pieter Zijlmans van Karate Jitsu school Shintai een bijzondere promotie tot zesde dan mogen ontvangen. Deze bijzondere promotie werd uitgereikt door Eelco de Boer namens het bestuur van Stichting Karate Nederland als dank voor zijn trouw, inzet en betrokkenheid.
Pieter geldt al jaren als één van de hofleveranciers van dangraad-kandidaten binnen SKN. Regelmatig met dangraad-kandidaten komen is op zich een mooie prestatie maar Pieter presteert het tot tweemaal toe om met tien kandidaten op de examens te verschijnen. Zijn passie, gedrevenheid en hoge kwaliteitseisen zie je terug in zijn leerlingen hetgeen resulteert in een slagingspercentage van ruim 95%.
Daarnaast stimuleert Pieter de ontwikkeling van lesgevende vaardigheden binnen zijn sportschool. Tijdens de laatste twee opleidingen hebben zes karateka’s de opleiding tot leraar A gevolgd en hebben vier karateka’s ook de opleiding tot leraar B gevolgd (inclusief Pieter zelf).
Het bestuur vindt dat Pieter hiermee een voorbeeld is voor velen, hoopt dat hij nog vele jaren binnen SKN actief zal blijven en wil hem nogmaals van harte feliciteren met zijn promotie.